ICT en E-COMMERCE.
E-commerce en ICT is geen doel op zich, maar een middel om doelstellingen te bereiken.

Oplossingen
Wij zijn implementatiespecialist voor Microsoft 365 Copilot voor bedrijven in het MKB. Dit innovatieve traject doen wij in samenwerking met onze ISO 27001 gecertificeerde Microsoft partner Init3 ICT-specialisten.
Een bestaande webshop migreren van Magento 1 naar Magento 2 of van platform A naar platform B.
Platformkeuze voor webshops en andere digitale toepassingen.
Single Store, Multi stores, Cross-border en Omni-Channel oplossingen. Zowel B2B als B2C of beide.
Vanaf nul de hele infrastructuur inclusief design voor een webshop ontwikkelen tot en met de livegang.
Een bestaande webshop optimaliseren.
Samenstellen van een succesvol en hybride team. Bij voorkeur agile.
Passende en veilige (cloud) hosting voor je webshop.
Onder andere CMS, ERP, CRM. Content, Webcare, Social, PIM, Channable en Advertising koppelingen met platform.
E-commerce en ICT is uitdagend en dynamisch
E-commerce en ICT zijn complexe en uitdagende vakgebieden die voortdurend veranderen en innoveren. Door de ontwikkelingen op het gebied van techniek, creativiteit, data, menselijkheid én nieuwe (AI) tools op de voet te volgen, kunnen onze E-commerce en ICT-experts hun kennis en vaardigheden vergroten en succesvolle E-commerce- en ICT-strategieën ontwikkelen die bijdragen aan het behalen van bedrijfsdoelstellingen.
E-commerce en ICT strategie
Bij het bepalen van een ICT en E-commerce strategie richten we de focus op de langetermijnvisie en de kernprincipes van je online verkoopmodel. Als dit helder is kun je het operationele plan gaan maken en gaan uitvoeren.
Operationele ICT en E-commerce
Bij het uitvoeren van de strategie gaat het om de operationele en tactische stappen om het plan tot leven te brengen. Denk bijvoorbeeld aan techniek, marketing, klantenservice, maar ook aan data, online technieken en mensen met kennis van zaken. Het is de combinatie.
Succesvolle ICT en E-commerce
Daar hebben wij ervaring mee. Een ICT en E-commerce strategie is succesvol als deze zorgt voor groei, winstgevendheid en klanttevredenheid. Dit betekent niet alleen meer omzet en klanten, maar ook een efficiënte operatie, een sterke online aanwezigheid en data gedreven optimalisatie. Het draait om duurzame klantrelaties en een schaalbaar model voor de toekomst.
Omdat een ICT en E-commerce strategie niet op zichzelf staat, combineren we dat graag met onze diensten Marketing en Organisatie.